Warunki i warunki

Warunki świadczenia usług
Ogólne warunki zamówienia produktów
Artykuł 1 – Definicja ogólna
Do celów niniejszego warunku zamówienia używane będą konkretne terminy, które mają następujące znaczenia. W szczególności jego znaczenie jest następujące:
Konsument „odnosi się do osoby fizycznej, która działa w celach niezwiązanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, handlowej, rzemieślniczej lub zawodowej i/lub nie jest zaangażowana w żadną działalność gospodarczą, handlową, rzemieślniczą lub zawodową w żadnych okolicznościach;
„Profesjonalista” odnosi się do każdej osoby fizycznej lub prawnej, która działa w swojej działalności handlowej, przemysłowej, rzemieślniczej lub zawodowej;
„Klient” odnosi się do osoby, która kupuje towary lub usługi online na podstawie niniejszych ogólnych warunków sprzedaży: WP Lavori in corso Srl zastrzega sobie prawo do nierealizacji zamówień od podmiotów innych niż „konsument”;
Producent, podmiot prawny odpowiedzialny za produkcję i sprzedaż aktywów;
Dostawca „, WP Lavori in corso Srl (dalej „WP” WP „㈐Viadell’Arcoveggio, 59/5-40129 Bologna- [email protected]
„Produkt” odnosi się do towarów sprzedawanych przez WP na platformach handlu elektronicznego;
Umowa zdalna „odnosi się do umowy zawartej między dostawcą a klientem za pomocą jednej lub więcej metod komunikacji zdalnej, bez konieczności fizycznej obecności obu stron w tym samym czasie;
Szczegóły produktu „odnosi się do opisowych odniesień dostępnych na stronie internetowej, z których można wyraźnie zidentyfikować główne cechy produktu, tożsamość dostawcy, cenę i metodę płatności, zgodnie z art. 7 dekretu ustawodawczego nr 70/2003 i art. 49 dekretu ustawodawczego nr 206/2005;
„Strona internetowa” odnosi się do strony internetowej Baracuta. com, która jest wyłączną własnością WP;
Platforma e-commerce „to zdalne środowisko przetwarzania informacji WP, w którym towary i usługi produktowe są realizowane na stronach internetowych e-commerce.
Sztuka. 2- Obiekt
2.1 Niniejsze ogólne warunki umowy dotyczą WP Lavori in corso CF/P.IVA 02370420370 Via dell’Arcoveggio, 59/5-40129 Bologna- [email protected] Sprzedaż towarów jako dostawca.
Artykuł 3- Warunki umowy
3.1. Przed zakupem produktów online:
Oświadczenie, że wszystkie informacje dotyczące produktu, jego cech, płatności i dostawy oraz metod zwrotu zostały zapoznane;
Wyraźnie upoważnić WP i producentów, którzy muszą bezpośrednio dostarczyć towary do wykorzystania ich danych, w tym adresów e-mail, do wszelkich czynności związanych z podpisywaniem i realizacją umów zdalnych oraz przesyłaniem im wszelkich informacji handlowych;
W oświadczeniu przyjmuje się do wiadomości, że muszą oni wyrazić zgodę na niniejsze ogólne warunki poprzez tryb kliknięcia, który również jest zgodny z postanowieniami art. 1341 i 1342 Kodeksu Cywilnego;
Oświadczenie o zrozumieniu polityki prywatności niniejszej strony internetowej;
Uznaje wyłączną własność WP do witryny internetowej, zdjęć, tekstu i treści witryny internetowej i platformy e-commerce, a także powiązane prawa autorskie, dystrybucji i wyłącznego użytkowania;
Uznaje własność znaków towarowych, które wyróżniają towary i usługi producentów;
Zastrzeżenie, że umowy na odległość podlegają prawu włoskiemu.
Artykuł 4- Jak zawrzeć umowę
4.1. Zgodnie z art. 1326, gdy dostawca akceptuje propozycję zakupu przesłaną przez klienta za pośrednictwem formularza zamówienia wypełnionego na stronie internetowej (w tym streszczenie warunków sprzedaży, podstawowych cech produktu, kosztów (w tym podatków i wysyłki), metod płatności i dostawy, a także praw i polityk zwrotu), uznaje się umowę zdalną za zawartą.
4.2. Program zakupów zostanie uruchomiony za pośrednictwem przycisku „Kup” i zakończony po dokonaniu płatności za pomocą jednej z podanych metod.
4.3. Po zakończeniu procesu zakupu klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem, a następnie, zgodnie z czasem i sposobem określonym w niniejszej umowie, klient otrzyma towar na wskazany adres i gwarantuje poprawność i kompletność towaru.
4.4. Jeżeli zamówiony produkt nie może zostać dostarczony, dostawca niezwłocznie powiadomi o tym klienta (w ciągu 15 dni roboczych po zakończeniu zakupu, wysłany pocztą elektroniczną na adres wskazany na etapie montażu danych) i zwróci klientowi oczekiwaną kwotę wraz z wyjaśnieniem przyczyny.
4.5. Jeżeli zamówienie pochodzi z kraju innego niż wybrany przez klienta lub adresu, do którego dostawca nie może wysłać, dostawca nie będzie mógł zaakceptować złożonego zamówienia.
4.6 W przypadku konsumentów końcowych z krajów UE oraz profesjonalistów i firm mających siedzibę we Włoszech cena sprzedaży wyświetlana na stronie internetowej sprzedawcy obejmuje podatek od wartości dodanej. W przypadku konsumentów z krajów spoza UE oraz profesjonalistów i przedsiębiorstw niemających siedziby we Włoszech (ale poza UE i UE) cena sprzedaży wyświetlana na stronie internetowej sprzedawcy powinna być uznana za wyłączną z podatkiem od wartości dodanej i musi zawierać kwotę podatku od wartości dodanej.
Artykuł 5- Świadczenie usług
5.1. Dostawca dostarczy zakupiony produkt w ciągu pięciu dni roboczych zgodnie z przedstawionymi procedurami i metodami oraz zgodnie z charakterystyką towaru opisaną w instrukcji produktu.
5.2. Jeżeli dostawa towarów musi być realizowana metodami organizacyjnymi lub logistycznymi, co powoduje, że czas dostawy przekracza czas wskazany w poprzednim okresie, dostawca zastrzega sobie prawo do poinformowania klienta o dłuższym okresie świadczenia usług.
5.3. Jeżeli zamówienie kupującego zawiera dwa lub więcej artykułów, sprzedający może zdecydować się na wysłanie ich partiami w celu zapewnienia klientowi jak najszybszej obsługi dostawy bez zwiększania kosztów transportu.
5.4. Do transportu towarów dostawca korzysta z wyspecjalizowanych kurierów i nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia lub opóźnienia dostawy spowodowane przez to.
5.5. Gdy kurier dostarczy towar, klient zobowiązuje się sprawdzić integralność opakowania i niezwłocznie powiadomić kuriera o wszelkich stwierdzonych uszkodzeniach.
5.6. Klient obiecuje, że nie zmieni produktu (np. usunięcie etykiet identyfikacyjnych) lub nie uszkodzi produktu: dostawca zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów produktu podczas korzystania z prawa zwrotu i wymiany.
5.7. Przedmioty osobiste i poufne (takie jak bielizna i stroje kąpielowe) nie mogą być zwrócone, ani nie mogą być skorzystane z prawa zwrotu.
5.8. W przypadku otrzymania towarów niezgodnych z wymogami kupujący i sprzedający ustalą warunki zwrotu, ale w takim przypadku wszystkie koszty transportu (w tym wszelkie opłaty i taryfy) będą ponoszone przez kupującego.
Artykuł 6- Gwarancje i odpowiedzialności producentów i dostawców
6.1. Dostawca nie udziela żadnych gwarancji związanych z jakością towaru, a tylko producent ponosi odpowiedzialność za wszelkie wady lub rozbieżności od opisu.
6.2. W żadnym wypadku dostawca nie ponosi odpowiedzialności za dostawę towarów z powodu naruszenia umowy przez osoby trzecie.
6.3. Ponadto, jeżeli dostawca nie jest w stanie wypełnić swoich zobowiązań umownych z powodu obiektywnych przeszkód lub działania siły wyższej poza jego bezpośrednią i natychmiastową kontrolą, dostawca nie ponosi odpowiedzialności: po wystąpieniu jednego z powyższych zdarzeń, dostawca musi przekazać informacje za pośrednictwem strony internetowej i wyjaśnić, jak ponownie uruchomić usługę.
6.4. Wreszcie dostawca nie ponosi odpowiedzialności za produkty zakupione przez klienta błędnie, więc klient nie może żądać odszkodowania za to.
Artykuł 7- Obowiązki i Obowiązki Klienta
7.1. Klienci mają obowiązek nie wprowadzania fałszywych i/lub nieprawidłowych i/lub niekompletnych danych, których nie można dobrowolnie i legalnie uzyskać podczas procesu zakupu produktu oraz w dalszej komunikacji związanej z realizacją umowy, zapewniając jednocześnie, że nie naruszają bezpośrednio lub pośrednio jakichkolwiek praw osób trzecich.
7.2. Klient zwolnia dostawcę z jakiejkolwiek odpowiedzialności wynikającej z niewłaściwego i/lub niezgodnego z prawem wprowadzenia nieprawidłowych danych osobowych, podatkowych i księgowych (nawet jeśli jest to tylko błąd istotny).
7.3. Klient zobowiązuje się w pełni zapłacić cenę produktu wskazaną w propozycji zakupu i dokonać płatności wyłącznie metodami wskazanymi na konkretnych stronach serwisu.
7.4. Klient zobowiązuje się nie wykorzystywać ani/lub nie wykorzystywać obrazów, tekstów, filmów i jakichkolwiek treści na tej stronie internetowej i platformach e-commerce.
7.5. Klient zapewnia zwolnienie dostawcy z jakiejkolwiek odpowiedzialności za roszczenia i/lub roszczenia osób trzecich.
Artykuł 8- Zwroty i zwroty
8.1. Klient ma prawo rozwiązać niniejszą umowę z dowolnego powodu bez kary w ciągu 14 (czternastu) dni od otrzymania zakupionego towaru, ale nie wpływa to na wyłączenie tego prawa na mocy dekretu ustawowego nr 206 września 6, 2005 (Kodeks konsumencki).
8.2. Klient zobowiązuje się nie usuwać etykiet i/lub pieczęci zakupionych produktów: Dostawca zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów produktów bez wyżej wymienionych pieczęci lub które zostały zmienione lub uszkodzone w żadnych okolicznościach.
8.3. Przedmioty osobiste i poufne (takie jak bielizna i stroje kąpielowe) nie mogą być zwrócone, ani nie mogą być skorzystane z prawa zwrotu.
8.4. W przypadku otrzymania towarów niezgodnych z wymogami kupujący i sprzedający ustalą warunki zwrotu, ale w takim przypadku wszystkie koszty transportu (w tym wszelkie dodatkowe opłaty i wszelkie taryfy) ponoszą kupujący.
8.5. W przypadku zwrotu towaru sprzedający zobowiązany jest przedpłacić koszty transportu i odliczyć je od kwoty zwrotu wraz z wszelkimi dodatkowymi opłatami i taryfami wymaganymi za zwrot i związany z nim transport towarów, które ponosi kupujący.
8.6. Jeżeli zwrócony towar nie pasuje do towarów zakupionych od sprzedawcy lub jeżeli kupujący wybierze sposób inny niż określony przez sprzedawcę, sprzedający pobierze klientowi wszelkie opłaty poniesione przez zarządzanie zwrotem.
8.7. Jeśli kupujący zwróci kilka przedmiotów osobno, a następnie wyśle je osobno, sprzedawca pobierze opłaty poniesione za każdą partię towarów na etapie zwrotu, w tym dodatkowe opłaty i taryfy.
8.8. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zwrotu wadliwego towaru dopiero po przeprowadzeniu odpowiednich kontroli jakości w celu sprawdzenia faktycznej niezgodności zwracanych produktów. W przypadku stwierdzenia, że produkt nie jest kwalifikowany, sprzedawca użyje tej samej metody płatności co w momencie zakupu (karta kredytowa, karta przedpłacona, PayPal itp.) lub zwrot pieniędzy za pośrednictwem przelewu bankowego.
8.9. Jeśli wymagany jest zwrot pieniędzy, sprzedawca zwróci pieniądze w ciągu 5 (pięciu) dni roboczych od otrzymania towaru, a w każdym przypadku zwrot musi zostać dokonany po sprawdzeniu dokładności towaru. Kupujący rozumie, że czas zwrotu i czas rejestracji kwoty zwrotu mogą nie być spójne, a to jest odpowiedzialność operatora płatności, a nie sprzedawcy.
Artykuł 9- Rozwiązanie umowy zgodnie z prawem
9.1. Wszystkie zobowiązania wcześniej podjęte przez Klienta oraz pomyślne zakończenie płatności są konieczne i istotne, dlatego niewypełnienie któregokolwiek z tych zobowiązań będzie skutkować prawnym rozwiązaniem umowy zdalnej.
Artykuł 10- Prawo właściwe
10.1. Umowa podpisana między producentem a klientem podlega prawu włoskiemu.
Artykuł 11- Właściwość jurysdykcji
11.1. Jeżeli próby mediacji doprowadzą do negatywnego wyniku, sąd w Mediolanie będzie miał wyłączną jurysdykcję w sprawie sporów, o których mowa w art. 11.
Artykuł 12- Przepisy końcowe
12.1. W sprawach niewyraźnie określonych w niniejszej umowie należy zapoznać się z przepisami Kodeksu Cywilnego oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności obowiązującymi przepisami dotyczącymi własności intelektualnej i handlu elektronicznego.