Polityka powrotów

polityka powrotów
Przyjmujemy wnioski o zwrot w ciągu 14 dni wraz z dowodem zakupu.
Produkt powinien zostać zwrócony w ciągu pięciu dni roboczych od otrzymania etykiety przedpłaconej.
Produkt musi być w idealnym stanie: nie może być zużyty ani uszkodzony, musi być czysty ze wszystkimi etykietami nadal dołączonymi i zawierać wszystkie oryginalne, nieuszkodzone opakowanie i wszelkie powiązane akcesoria otrzymane w zamówieniu, w przeciwnym razie może zostać odrzucony.
Produkty z falami lub zmianami nie mogą być zwrócone.
Należy pamiętać, że opłaty za wysyłkę nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, opłata za wysyłkę zostanie odjęta od zwrotu.
refundacja
Zwrot pieniędzy zostanie przetworzony na podstawie metody płatności użytej w momencie dokonywania zamówienia. Jeśli nie ma informacji o zakupie, nie będziemy w stanie przetworzyć zwrotów.
Po otrzymaniu zwróconego przez Ciebie przedmiotu, przetworzymy dla Ciebie zwrot pieniędzy w ciągu 7–12 dni roboczych. Po dokonaniu zwrotu pieniędzy Twój bank lub instytucja karty kredytowej potwierdzenie zwrotu pieniędzy może potrwać do trzech tygodni.
wymiana towarów
Obecnie nie świadczymy usług wymiany bezpośredniej. Proszę zwrócić swój przedmiot w celu zwrotu pieniędzy i złożyć nowe zamówienie online.
Koszt zwrotu
Opłata za zwrot wynosi 15 euro/15 funty/15 dolary, która jest używana do uiszczenia opłaty za etykietę zwrotną. Jeśli produkt ma wady, nie będzie naliczany żadne opłaty.
zwrot towarów
Baracuta nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty dostarczone pod niewłaściwy adres, zgubione lub skradzione podczas transportu lub opóźnione przez firmy spedycyjne zewnętrzne, stacje pocztowe, spedytorów itp. Ponadto Baracuta nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo zapakowane przedmioty.
Czas wysyłki zwrotnej
Zwracane towary zwykle trafiają do naszego magazynu w ciągu 14-21 dni roboczych.
Po przyjeździe wszystkie zwracane towary muszą przejść kontrolę zapewnienia jakości.
Anulowanie zamówienia
Po złożeniu zamówienia i dokonaniu płatności na naszej platformie e-commerce nie jesteśmy w stanie anulować lub modyfikować zamówienia. Dzieje się tak dlatego, że nasz magazyn ma szybki czas przetwarzania. Sugerujemy, aby uważnie zapoznać się z naszymi politykami wysyłki i zwrotów, a także z naszymi kosztami wysyłki i terminami dostawy. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania pomocy: [email protected]
Rozpocząć zwrot towarów
Aby rozpocząć proces zwrotu, po prostu kliknij na poniższy link.
Wróć do portalu
Jeśli potrzebujesz pomocy, zapoznaj się z naszymi FAQ lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.